O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu
Gry, Muzyka, Film, Sport, Hobby i wiele innych...
O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Świątynia Pierwotnego Zła

 
Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mongward
Golem
Golem



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Wto 21:26, 26 Lut 2008    Temat postu: Świątynia Pierwotnego Zła

Gierka mistrzów od Arcanum czy Fallouta.
Wydana parę lat temu, swoista hybryda D&D oraz AD&D. Świat przedstawiony to Greyhawk, jeden ze starszych spośród deendekowych universów, pierwotnie opierajacy się na, o ile dobrze pamiętam, wersji 1.5 albo 2.0, parę lat temu przekonwertowany na bity i bajty z edycją AD&D 3.5, znaną skądinąd tym, którzy grali w Neverwinter Nights.
Produkt chłodno przyjęty przez Icewindowych siekaczy, czy mniej skupionych na fabule "baldurystów". Czemu?

1. Gra jest turowa. Nie pseudoturowa z aktywną pauzą,ale z faktycznymi fazami działania ruchu i tym podobnych, opartych na inicjatywie. Poszczególne tury mają dość abstrakcyjną klepsydrę, wyznaczającą czas wymagany na planowany ruch, czas, jaki pozostał i funkcjonującą także jako finalizator fazy.
2. Produkcja nie jest ukończona. W wydanej wersji znalazło się podobno tylko 60% docelowej zawartości. Część wątków wisi w powietrzu, brak lokacji (ale i tak nie przebije to drugiego KotOra, gdzie wycięto całą planetę). Pocieszeniem jest fakt, że grupa nazywająca sie "Kręgiem Ośmiu" (Circle of Eight -organizacja ze świata gry) dobrała się do niekatywowanego kodu i przywróciła około 90% utraconych danych. Prowadzone są też prace nad polonizacją modyfikacji.
3.Nadmiar opcji taktycznych. Okrągłe menu, używane do większości działań jest kwintesencją tego, czym miało być w Tormencie czy Neverwinterze. Przykład: czary, dajmy na to, kapłana. Mamy do wyboru: czary kapłańskie i sfery, jaką sobie kleryk wybrał. Pod daną zakładkę przypisane są dalsze, w ilości zależnej od poziomu czy wariantów zaklęcia (tu przykład maga będzie lepszy: zakładki mogą wyglądać tak: Czary ->Czarodziej ->(poziom) 3 ->przywołanie -> monstrualny kurczak (tu żartuję, ale kurczak jest według instrukcj jednym z chowańców. Nie pytajcie...)

Gra urzeka swoją grafiką, starym dobrym izometrycznym rzutem na dwuwymiarową przestrzeń z trójwymiarowymi jednostkami i animowanymi elementami przyrody.
Lubiącym kombinować, dane jest wiele atutów i umiejętności, a także wybór fryzury i wzrostu (dobra rzecz, jak masz wysoką postać chwytasz broń dwuręczną jedną ręką).
Gry nie polecam uzależnionym od Infinity Engine i Zapomnianych Krain, chyba, że chcą zastąpić śmiesznie proste w formie wyrżnięcie populacji krainy złożoną taktycznie rozgrywką.

PS: to, co opisałem to pierwsze wrażenia i to, co słyszałem od ludzi, którzy połakomili się na przejście gry :p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
ADM
Arcymag
Arcymag



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 2570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 21:33, 26 Lut 2008    Temat postu:

A unikałeś tej gry jak ognia Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Mongward
Golem
Golem



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Wto 22:08, 26 Lut 2008    Temat postu:

Nie przypominam sobie. Polowałem na tę grę od długiego Czasu,a konkretnie od recenzji z Clicku! , jakbyś nie wiedział :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
gHOSt
Łowca bestii
Łowca bestii



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to sie tu wzięło

PostWysłany: Wto 22:22, 26 Lut 2008    Temat postu:

Eee. To w czym problem?? W kazdym empiku za 19.99. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
anglov
Arcymag
Arcymag



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z komputera

PostWysłany: Wto 22:32, 26 Lut 2008    Temat postu:

Za 14.99 w każdym kiosku razem z CDA. Sam nawet zamierzam kupić, mimo iż wiecie co myślę o D&D...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Mongward
Golem
Golem



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Śro 8:22, 27 Lut 2008    Temat postu:

Duchu, ostatnią grą, jaką kupiłem dla samej gry było The I of the Dragon za całe 40 złotych. Nie mam zwyczaju marnotrawić 20 złotych tylko i wyłącznie na bzdurne megabajty kodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Tenar
Golem
Golem



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:30, 27 Lut 2008    Temat postu:

A blee. Jedna z najgorszych gier w jaką grałam O_o Głównie z powodu grafiki (według mnie beznadziejna xP), tego okrągłego menu (tak, tak wkurza mnie to!) i monstrualnych szczurów ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
anglov
Arcymag
Arcymag



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z komputera

PostWysłany: Śro 21:25, 27 Lut 2008    Temat postu:

Nie grafika najważniejsza, okrągłe menu to jedna z ciekawych rzeczy, a ogromne szczury były również w Morrowindzie i Oblivionie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Mongward
Golem
Golem



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Śro 22:23, 27 Lut 2008    Temat postu:

W Falloutach, drugim Gothicu i Bard's Tale podobnie.
I nie wiem, co zarzucasz grafice. To, że wygląda nieco jak obraz, nie jak makieta z InfinityEngine to wada?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
ADM
Arcymag
Arcymag



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 2570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 22:45, 27 Lut 2008    Temat postu:

Obraz na pierwszy rzut oka podobny jak w BG i IWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Tenar
Golem
Golem



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:44, 28 Lut 2008    Temat postu:

grafika nie podoba mi się, po prostu n i e p o d o b a m i s i ę xP Rety, monstrualne szczury? Nie tylko o nich mówię! A ogromne kraby? Żal.. Gra dla mnie po prostu nieciekawa i słaba :p Każdy m inne gusta xP
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
anglov
Arcymag
Arcymag



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z komputera

PostWysłany: Czw 16:11, 28 Lut 2008    Temat postu:

A w Morrowindzie to co? Też tam były ogromne kraby. Rozumiem twoje zdanie, ale argument, że są wielkie szczuty jakoś nie pasuje Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Tenar
Golem
Golem



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:19, 01 Mar 2008    Temat postu:

Ha! xP Ale w Morrowindzie na top jakoś wyglądało xP Nie atakowało Ciebie z 20 szczurów na raz, tylko max 3, często musiałam wczytywać grę bo mi zabijały jakiegoś bohatera Very Happy
Juz bardziej podobał mi się trening niż sama gra^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Mongward
Golem
Golem



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Sob 15:48, 01 Mar 2008    Temat postu:

Hallo, ŚZ to nie Morrowind, gdzie wystarczy klepać LPM żeby zaciukać przeciwnika, ani IWD, gdzie walisz tylko odrobinę mniej niż w Dungeon Siege. :p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin