O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu
Gry, Muzyka, Film, Sport, Hobby i wiele innych...
O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Wy a postaci RPG
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ADM
Arcymag
Arcymag



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 2570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pon 22:56, 05 Mar 2007    Temat postu:

Wojownicy nie rzucają czarów,i drizzt nie rzuca czarów to raz,a dwa-z sejmitarami to kwesita treningu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Mongward
Golem
Golem



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Wto 8:27, 06 Mar 2007    Temat postu:

Cóż,w pewnym sensie Drizzt rzuca czary,ale będące wrodzonymi umiejętnościami drowów,więc to żadna sztuka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
ADM
Arcymag
Arcymag



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 2570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 14:49, 06 Mar 2007    Temat postu:

Nie odbierzcie tego tak że się kłóce z autorem o to czym jest łowca,tylko chce żebyście mi to poprostu wytłumaczyli :p
A ,,czary wrodzone" się nie liczą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Mongward
Golem
Golem



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Wto 19:58, 06 Mar 2007    Temat postu:

Nikt tak tego nie odbiera.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Mongward
Golem
Golem



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Wto 20:34, 11 Wrz 2007    Temat postu:

Przepraszam za odświeżanie starego tematu,ale znalazłem fajny test na postać w D&D:
[link widoczny dla zalogowanych]

Moje dane:

Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Krasnolud - znane z talentów wojennych, zdolności wytrzymywania znacznych obrażeń fizycznych i magicznych, wielkiej pracowitości i mocnej głowy do piwa. Są nieskorzy do żartów i nieufni wobec obcych, ale wielkoduszni dla tych, co zdobyli ich zaufanie. Rosną do 4, ewentualnie 4,5 stopy, lecz są krzepcy i przysadziści. Skóra krasnoludów może mieć odcień od kremowego do jasnobrązowego, włosy - czarne, szare lub brązowe.

Podstawowa Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a kończąc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standardowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojowników zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.

Druga Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyzmie.


O dziwo bóstwa żadnego mi nie przypisało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
ADM
Arcymag
Arcymag



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 2570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 20:39, 11 Wrz 2007    Temat postu:

to chyba ma oznaczać że jesteś ateistą Razz

Charakter: Neutralny Dobry - postacie, które wierzą w potęgę dobra i chcą zrobić wszystko by uczynić świat lepszym, nawet jeśli nie będzie to 'normalne'. (najbardziej do mnie pasujący)

Rasa: Gnom (nie lubie gnomów :/) - są bardzo poszukiwane jako alchemicy, wynalazcy i technicy, choć większość woli zażywać prostych wygód wśród swoich. Lubią zwierzęta, klejnoty i żsrty, zwłaszcza psikusy płatane innym.Uwielbiają uczy się z własnego doświadczenia i zawsze próbują nowych metod budowania różnych rzeczy. Mierzą od 3 do 3 i pół stopy wzrostu, a skórę mają od jasnobrązowej do brązowej. Włosy mają jasne, a oczy często błękitniawe. Unierają się zwykle w ziemiste kolory, ale zawile dekorują swe stroje. Przeciętny gnom żyje 350-500 lat.

Podstawowa klasa: Bard - często pełnią rolę negocjatorów, posłańców, zwiadowców i szpiegów. Uwielbiają towarzyszyć bohaterom i złoczyńcom, by być naocznymi świadkami bohaterskim (lub makabrycznych) czynów, ponieważ Bard opowiadający historię, którą sam przeżył, zyskusje sławę. Bardowie potrafią rzucać zaklęcia mistyczne bez uprzedniego przygotowania, podobnie jak czarownicy. Ponadto dzielą pewne specjalne zdolności z łotrzykami, a ich wiedza o przedmiotach jest niemal niezrównana. Wysoka charyzma umożliwia bardowi używanie zaklęć wysokich poziomów. (a nie mówiłem że pasuje na barda? Very Happy)

Druga klasa: Druid - uzyskują swoje moce nie rzez panowanie nad naturą, ale dzięki jedności z nią. Nienawidzą wszystkiego, co nienaturalne między innymi wynaturzeń i nieumarłych i niszczą ich gdy tylko mogą. Swe zaklęcia kapłańskie otrzymują od przyrody, nie od bogów. W miarę wzrostu doświadczenia druidzi uzyskują dostęp do różnorodnych mocy, jak na przykład możliwość zmieniania się w zwierze. Często zresztą mają przy sobie zwierzęcych towarzyszy. Uzbrojenie i opancerzenie druida ograniczone są tradycyjnymi przysięgami, a nie zwykłym szkoleniem. Druid powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. (też może być)

Bóstwo: Oghma (zwany inaczej panem wiedzy)


Ostatnio zmieniony przez ADM dnia Wto 20:51, 11 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Mongward
Golem
Golem



Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Wto 20:40, 11 Wrz 2007    Temat postu:

Co jest prawdą.Ale według mechaniki chyba oznacza to,że żadne bóstwo by ze mną nie wytrzymało :p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
ZbiQ2
Paladyn
Paladyn



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 6:51, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Charakter:
Chaotyczny Zły - najbardziej złe postacie, jakie mogą być, nie uznają ani systemu ani dobra, starają się zniszczyć wszystko co stanie im na drodze, łamiąc wszystkie możliwe zasady.

Rasa:
Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapomniają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karancję, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.

Podstawowa Klasa:
Mag - używają magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudną choć wartą pracy, sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach, wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, zwiększając ich zasięg, siłę działania albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywoiływać chowańca. Mając wysoką inteligencję czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów.

Druga Klasa:
Łowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. Łowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, Łowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. Łowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Bóstwo:
Velsharoon


Lol ?? Smile Ja i mag ?? Wink)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
ADM
Arcymag
Arcymag



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 2570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 10:36, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Jak ktoś ma praworządny dobry lub chaotryczny zły,to pewnie specjalnie odpowiadał właśnie w tym kierunku
A Żbiku jak dla mnie to by ci pasował półork barbarzyńca wojownik i bóstwo Erythnul albo Gruumsh Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
ZbiQ2
Paladyn
Paladyn



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 14:09, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Chłopie ja waliłem to co myślałem ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
gHOSt
Łowca bestii
Łowca bestii



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to sie tu wzięło

PostWysłany: Śro 14:16, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Jesteś:

Praworządny Neutralny Niziołek Mag Mnich

Wyznawca Urogalan

Charakter:
Praworządny Neutralny - postacie, dla których musi istnieć porządek rzeczy. Nie ważne czy będzie on ustalony przez siły dobra czy zła.

Rasa:
Niziołek - sprytne, zdole i pomysłowe osoby, przetrwają wiele. Są znane z niepohamowanej ciekawości i śmiałości, której nie dorównuje wiele większych ludów. Przyciąga je bogactwo lecz wolą wydawać niż gromadzić. Cerę mają rumianą, włosy czarne i proste, a oczy czarne lub brązowe. Wolą praktyczne stroje, chętniej zakładają wygodne koszule niż biżuterię. Mierzą około 3 stóp wzrostu i zwykle dożywają 150 lat.

Podstawowa Klasa:
Mag - używają magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudną choć wartą pracy, sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach, wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, zwiększając ich zasięg, siłę działania albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywoiływać chowańca. Mając wysoką inteligencję czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów.

Druga Klasa:
Mnich - są wszechstronnymi wojownikami, wyszkolonymi w walce bez broni i pancerza. Mnisi o dobrym charakterze są obrońcami zwykłych ludzi, źli natomiast znakomicie nadają się na szpiegów i zabójców. Choć nie potrafią rzucać zaklęć, skupiają w sobie subtelną energię zwaną ki. Umożliwia ona zadziwiające czyny, takie jak leczenie się, chwytanie strzał w locie i błyskawiczne unikanie ciosów. Zdolności mnichów rosną w miarę zdobywania przez nich doświadczenia, dając im coraz to większą władzę nad własnym ciałem i otoczeniem. Nosząc zbroję, mnisi doświadczają całego szeregu kar dotyczących zdolności, ponieważ wszelkie używanie opancerzenia, narusza ich surowy kodeks. Mnich w zbroi traci swe premie wynikające z mądrości i klasy pancerze, zależnej od poziomu. Maleje też jego szybkość i liczba dodatkowych ataków bez broni na rundę.

Bóstwo:
Urogalan

Detale:

Charakter:

Praworządnyrządny dobry ----- XXXXX (5)
Neutralnyny dobry---- XXX (3)
Chaotyczny dobry ---- X (1)
Praworządnyrządny Neutralnyny -- XXXXXXXX (Cool
Neutralnyny ---- XXXXX (5)
Chaotyczny Neutralnyny - (-4)
Praworządnyrządny zły ----- XXXXX (5)
Neutralnyny złyl ---- (0)
Chaotyczny zły ---- (-1)

Rasa:

Człowiek ---- (0)
Pół-Elf - (-3)
Elf ------ (-3)
Niziołek - XXXX (4)
Krasnolud ---- XXX (3)
Pół-Ork - (0)
Gnom ---- XX (2)

Klasa:

Wojownik - (-1)
Łowca -- (-4)
Paladyn - (-2)
Kleryk -- XX (2)
Mag ---- XXXXXXXXXXX (11)
Druid --- (-4)
Złodziej --- X (1)
Bard ---- XXX (3)
Mnich ---- XXXXX (5)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
ADM
Arcymag
Arcymag



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 2570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 14:36, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Taaa... to ciekawe czemu najwięcej X masz do charakterów praworządnych xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
ZbiQ2
Paladyn
Paladyn



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 14:52, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Kane napisał:
Charakter:
Chaotyczny Zły - najbardziej złe postacie, jakie mogą być, nie uznają ani systemu ani dobra, starają się zniszczyć wszystko co stanie im na drodze, łamiąc wszystkie możliwe zasady.

Rasa:
Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapomniają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karancję, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.

Podstawowa Klasa:
Mag - używają magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudną choć wartą pracy, sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach, wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, zwiększając ich zasięg, siłę działania albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywoiływać chowańca. Mając wysoką inteligencję czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów.

Druga Klasa:
Łowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. Łowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, Łowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. Łowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Bóstwo:
Velsharoon


Lol ?? Smile Ja i mag ?? Wink)


Edit.
Charakter:
Praworządny Neutralny - postacie, dla których musi istnieć porządek rzeczy. Nie ważne czy będzie on ustalony przez siły dobra czy zła.

Rasa:
Człowiek - są najbardziej wszechstronną z pospolitych ras. Krótkie życie i skłonność do wędrówek oraz podbojów powodują powodują też bardzo duże zróżnicowanie fizyczne ludzi. Mają karnacje od czarnej, aż do bardzo bladej, włosy od czarnych do blond, a zarost (u mężyczyzn) od rzadkiego do obfitego. Ubierają się często nieortodoksyjnie, noszą nietypowe fryzury, ciekawe elementy stroju na przykład tatuaże.

Podstawowa Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wyoską mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyźmie.

Druga Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a koncząc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standartowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojownikó zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.

Bóstwo:
Helm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
gHOSt
Łowca bestii
Łowca bestii



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to sie tu wzięło

PostWysłany: Śro 15:30, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Bo nie jestem zły Smile Ale jestem trochę krasnoludem. Bardziej by mi to pasowało niz niziołek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
ADM
Arcymag
Arcymag



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 2570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 15:36, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Ja mówie o praworządności,a ty o źle,lol.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym, za to z dużą dawką luzu Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin