Autor Wiadomość
Tenar
PostWysłany: Śro 18:17, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Ot co Smile

Chaotyczny Dobry Człowiek Mag Kleryk

Wyznawca Mystra

Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Człowiek - są najbardziej wszechstronną z pospolitych ras. Krótkie życie i skłonność do wędrówek oraz podbojów powodują powodują też bardzo duże zróżnicowanie fizyczne ludzi. Mają karnacje od czarnej, aż do bardzo bladej, włosy od czarnych do blond, a zarost (u mężyczyzn) od rzadkiego do obfitego. Ubierają się często nieortodoksyjnie, noszą nietypowe fryzury, ciekawe elementy stroju na przykład tatuaże.

Podstawowa Klasa:
Mag - używają magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudną choć wartą pracy, sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach, wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, zwiększając ich zasięg, siłę działania albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywoiływać chowańca. Mając wysoką inteligencję czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów.

Druga Klasa:
Kleryk - duchowni są pośrednikami między sferą ziemską a boską (lub piekielną). Dobry kapłan pomaga potrzebującym, natomiast zły stara się szerzyć po świecie wizje swego okrutnego bóstwa. Wszyscy kapłani potrafią leczyć rany i zawracać ludzi stojących na krawędzi śmierci, a potężniejsi z nich umieją nawet wskrzeszać zmarłych. Mają też władzę nad nieumarłymi i potrafią odpędzać a nawet niszczyć owe stwory. Są wyszkoleni w używaniu prostej broni i mogą bez przeszkód używać wszelkich pancerzy i tarcz, ponieważ opancerzenie nie wpływa na zaklęcia kapłańskie. Poza swoim zwykłym zestawem zaklęć każdy kapłan wybiera specjalizację w dwóch sferach potęgi swojego bóstwa. Zapewniają one kapłanowi dostęp do mocy specjalnych oraz zaklęć, których w innym przypadku nie mógłby się nauczyć. Kapłan powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć jakie może opanować.


Uau xD Jestem trochę jak Aerie z BG2 xD Tyle, że nie jestem elfem Avayelen (czy coś takiego [skrzydlate elfy^^])
Mongward
PostWysłany: Śro 17:44, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Czyli niekoniecznie moralni,ale zawsze skuteczni.Idee makiawelizmu zawsze żywe.
ADM
PostWysłany: Śro 16:37, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Może być praworządny zły,takimi postaciami są wszelcy dyktatorzy
gHOSt
PostWysłany: Śro 16:18, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Ty znowu zjadło mi parę odpowiedzi na posty
Mongward
PostWysłany: Śro 16:06, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Nie,to,że ktoś jest praworządny nie znaczy,że nie może być zły.To oznacza tylko tyle,że czyni zło nie szerząc chaosu wszem i wobec.
gHOSt
PostWysłany: Śro 15:59, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Ale prawożądny to nie zły. Proste
ADM
PostWysłany: Śro 15:46, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Chaotyczny zły paladyn?
Super Razz
Mongward
PostWysłany: Śro 15:37, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Czy tylko ja mam wrażenie,że większość spośród tych klas jakiekolwiek szanse miałaby tylko w papierowym RPG?Bo w takim IWD2 czy innym BG2 granie niziołkiem magiem\mnichem zakrawałoby na śmieszność...
Żeby było śmieszniej,to czasami nawet jedna odpowiedź może diametralnie zmienić wyniki.Robiłem ten test jakieś 3-4 razy,i często błędne kliknięcie robiło ze mnie chaotycznego złego człowieka wojownika\paladyna Razz
ADM
PostWysłany: Śro 15:36, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Ja mówie o praworządności,a ty o źle,lol.
gHOSt
PostWysłany: Śro 15:30, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Bo nie jestem zły Smile Ale jestem trochę krasnoludem. Bardziej by mi to pasowało niz niziołek.
ZbiQ2
PostWysłany: Śro 14:52, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Kane napisał:
Charakter:
Chaotyczny Zły - najbardziej złe postacie, jakie mogą być, nie uznają ani systemu ani dobra, starają się zniszczyć wszystko co stanie im na drodze, łamiąc wszystkie możliwe zasady.

Rasa:
Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapomniają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karancję, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.

Podstawowa Klasa:
Mag - używają magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudną choć wartą pracy, sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach, wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, zwiększając ich zasięg, siłę działania albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywoiływać chowańca. Mając wysoką inteligencję czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów.

Druga Klasa:
Łowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. Łowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, Łowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. Łowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Bóstwo:
Velsharoon


Lol ?? Smile Ja i mag ?? Wink)


Edit.
Charakter:
Praworządny Neutralny - postacie, dla których musi istnieć porządek rzeczy. Nie ważne czy będzie on ustalony przez siły dobra czy zła.

Rasa:
Człowiek - są najbardziej wszechstronną z pospolitych ras. Krótkie życie i skłonność do wędrówek oraz podbojów powodują powodują też bardzo duże zróżnicowanie fizyczne ludzi. Mają karnacje od czarnej, aż do bardzo bladej, włosy od czarnych do blond, a zarost (u mężyczyzn) od rzadkiego do obfitego. Ubierają się często nieortodoksyjnie, noszą nietypowe fryzury, ciekawe elementy stroju na przykład tatuaże.

Podstawowa Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wyoską mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyźmie.

Druga Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a koncząc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standartowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojownikó zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.

Bóstwo:
Helm
ADM
PostWysłany: Śro 14:36, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Taaa... to ciekawe czemu najwięcej X masz do charakterów praworządnych xD
gHOSt
PostWysłany: Śro 14:16, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Jesteś:

Praworządny Neutralny Niziołek Mag Mnich

Wyznawca Urogalan

Charakter:
Praworządny Neutralny - postacie, dla których musi istnieć porządek rzeczy. Nie ważne czy będzie on ustalony przez siły dobra czy zła.

Rasa:
Niziołek - sprytne, zdole i pomysłowe osoby, przetrwają wiele. Są znane z niepohamowanej ciekawości i śmiałości, której nie dorównuje wiele większych ludów. Przyciąga je bogactwo lecz wolą wydawać niż gromadzić. Cerę mają rumianą, włosy czarne i proste, a oczy czarne lub brązowe. Wolą praktyczne stroje, chętniej zakładają wygodne koszule niż biżuterię. Mierzą około 3 stóp wzrostu i zwykle dożywają 150 lat.

Podstawowa Klasa:
Mag - używają magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudną choć wartą pracy, sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach, wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, zwiększając ich zasięg, siłę działania albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywoiływać chowańca. Mając wysoką inteligencję czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów.

Druga Klasa:
Mnich - są wszechstronnymi wojownikami, wyszkolonymi w walce bez broni i pancerza. Mnisi o dobrym charakterze są obrońcami zwykłych ludzi, źli natomiast znakomicie nadają się na szpiegów i zabójców. Choć nie potrafią rzucać zaklęć, skupiają w sobie subtelną energię zwaną ki. Umożliwia ona zadziwiające czyny, takie jak leczenie się, chwytanie strzał w locie i błyskawiczne unikanie ciosów. Zdolności mnichów rosną w miarę zdobywania przez nich doświadczenia, dając im coraz to większą władzę nad własnym ciałem i otoczeniem. Nosząc zbroję, mnisi doświadczają całego szeregu kar dotyczących zdolności, ponieważ wszelkie używanie opancerzenia, narusza ich surowy kodeks. Mnich w zbroi traci swe premie wynikające z mądrości i klasy pancerze, zależnej od poziomu. Maleje też jego szybkość i liczba dodatkowych ataków bez broni na rundę.

Bóstwo:
Urogalan

Detale:

Charakter:

Praworządnyrządny dobry ----- XXXXX (5)
Neutralnyny dobry---- XXX (3)
Chaotyczny dobry ---- X (1)
Praworządnyrządny Neutralnyny -- XXXXXXXX (Cool
Neutralnyny ---- XXXXX (5)
Chaotyczny Neutralnyny - (-4)
Praworządnyrządny zły ----- XXXXX (5)
Neutralnyny złyl ---- (0)
Chaotyczny zły ---- (-1)

Rasa:

Człowiek ---- (0)
Pół-Elf - (-3)
Elf ------ (-3)
Niziołek - XXXX (4)
Krasnolud ---- XXX (3)
Pół-Ork - (0)
Gnom ---- XX (2)

Klasa:

Wojownik - (-1)
Łowca -- (-4)
Paladyn - (-2)
Kleryk -- XX (2)
Mag ---- XXXXXXXXXXX (11)
Druid --- (-4)
Złodziej --- X (1)
Bard ---- XXX (3)
Mnich ---- XXXXX (5)
ZbiQ2
PostWysłany: Śro 14:09, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Chłopie ja waliłem to co myślałem ;D
ADM
PostWysłany: Śro 10:36, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Jak ktoś ma praworządny dobry lub chaotryczny zły,to pewnie specjalnie odpowiadał właśnie w tym kierunku
A Żbiku jak dla mnie to by ci pasował półork barbarzyńca wojownik i bóstwo Erythnul albo Gruumsh Razz

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group